вторник, 24 ноември 2009 г.

Нудизъм срещу цинизъм

Да, знам, че вече е 24 ноември и трябва да се настройвам на есенно-зимна вълна ,но времето навън е разкошно, побърква ме... и пак ми се доходи на море.
...И отново ме хванаха бесните от унищожаването на прекрасното ни Черноморие.
Разказвам ви само още нещо ... и след това преставам.
Обещавам!
После отивам да си претакам зелето.

И така за морето...Искам да ви покажа
прословутото наше плажче-така, както изглеждаше преди и ...сега.
И да ви предам разговора ми с концесионерката.

След като с ужас и потрес наблюдавах как се носят грозни пластмасови шезлонги към това прекрасно девствено място, не издържах и отидох при нея, за да поговорим.
То нямаше какво и да се говори. Всичко беше ясно.
Но за всеки случай.
Няма смисъл да ви разказвам подробно диалога ни, но ще ви предам края му. Беше нещо от този род:
Аз: "Сега остава да забраните и нудизма на това традиционно нудистко плажче .”
Тя: " О,да.. В хотелите и апартаментите идват семейства с малки деца.”

Ахаааа, така значи . Загрижили сме се за децата.
За бъдещите поколения.
И какво послание им оставяме? Че голотата е нещо срамно и забранено, а бетонно чудовище надвиснало над самото море и хвърлящо сянка на плажа целия следобед, е позволено. Че удоволствието от това да бъдеш натурален и свободен, екстазът от усещането да плуваш гол, е табу, а осирането на природата е в реда на нещата.
Напомня ми за американските филми, където голотата е изключителна рядкост, докато убийствата и насилието са под път и над път.

Просто супер!

Не, не ви агитирам да ставате нудисти. Далеч съм от тази мисъл. Дълбоко уважавам правото на всеки да избира. Свободата да решиш кое е добре за теб и кое ти харесва.
На мен ми я отнеха! Вместо да съзерцавам прекрасни залези, трябва да гледам бетонен мастодонт... с мокър бански ,на китайски шезлонг.
От това ме боли!

Такива ми ти работи. Ето,казах го и ми олекна...но само донякъде.
Сега ви показвам снимките. Те говорят сами по себе си.




















Между другото, както виждате, и хотелът и пластмасовите шезлонги си седят празни. Така и ще си останат. Но защо трябва да са там и да загрозяват?
Може би, за да ни напомнят кои са силните на деня?


Знам, знам, че е временно явление.
Няма да си купя бански. Нито за мен, нито за детето.
Отивам си при зелето.

7 коментара:

momenti-momenti каза...

Знам, че ми е болна тема и се повтарям, но ...май няма да престана докато не видя резултати...

Aozora каза...

Ужасно е, и е лицемерно и не е правилно и не може да бъде правилно.
Много, много жалко.

Анонимен каза...

Lozenetz?

momenti-momenti каза...

Aozora, настина жалко! :(
Анонимен, да,с. Лозенец,Рибарницата, а плажът се казва Мечата дупка.

Анонимен каза...

Е, не се притеснявай, още 3-4 години и всичко ще си дойде на мястото. И всеки ще си получи според заслуженото.
Мазна

momenti-momenti каза...

Мазна, 2012 ли да чакаме?

Анонимен каза...

This season is all about lace. thomas sabo schmuck günstig I am talking about crocheted cotton lace, sabo charms the kind your great grandmother thomas sabo engelsflügel wore. Think of the old doilies she used to angebote thomas sabo make. Lace is on everything these days from clothing, handbags and the rest of the accessories. You will see handbags made out of it or adorned with it. It is made into lightweight thomas sabo flowy scarves. Bangles are big and anhänger thomas sabo covered in lace with matching necklaces and earrings. The thomas sabo kette necklaces have lace beaded into it, thomas sabo 2010 beaded with lacey disk beads thomas sabo online shop or lacey beads themselves. It will not be hard to find a great shirt with lace on the top and accessorize it with matching earrings, thomas sabo halsschmuck necklaces, scarves or handbags. thomas sabo ohrringe Use them tastefully together but don't go overboard. A little of each goes a long way. Handmade is big in this category so don't go looking only at stores; keep those art shows in mind for that unique great find.