неделя, 22 юли 2012 г.

Ода за бургазлии


Цяла седмица се подвизавах из Бургас с колата, която прославих  преди няколко дни. И искам да изразя горещата си благодарност към бургаските шофьори и пешеходци, които бяха безкрайно  търпеливи и толерантни към странен шофьор като мен. Защо странен ли? Ами защото:

1.      Колата е 30 годишна , не е моя и тепърва се опознаваме.
2.      Градът, колкото и да го обичам, не ми е съвсем ясен.
3.      Е, трябва да се има  предвид и цвета на косата ми.

Макар глупавите грешки, които правех на пътя, никой не ми свиркаше, псуваше или показваше среден пръст.
За седем дни само една кола ми бибитна и разбира се, беше със софийска регистрация.
Благодаря ви, мили хора! Заслужавате чудесното място, в което живеете и отказвам да свържа името на града ви с грозния терористичен акт от  изминалата седмица. Можеше да се случи навсякъде.

Няма коментари: