понеделник, 22 октомври 2012 г.

Цялостна

Колко дълго съм си губила времето в напразно кахърене ( подклаждано от роднини и разни приятели), че имам разностранни интереси, занимавам се с много неща едновременно, разпилявам се, не се фокусирам и не се превръщам в тесен специалист и професионалист в никое от тях, че съм „многостранно развита” личност!
Даже като малка по едно време се подвизавах и в спортно училище като лекоатлетка и както може би се досещате- не бях първа в никоя дисциплина, но нямаше кой да ме победи в многобоя. ;)))
Доскоро  приемах всичко това по-скоро като дефицит и недостатък... Докато не разбрах, че просто съм холистична. Йееееееееееее!!!
Чудесна седмица на всички!

2 коментара:

az jena каза...

Йееее! Хареса ми твоя поглед! ;)
Холистична... винаги бъди!!!

momenti-momenti каза...

Благодяря!:) И ти- Жена бъди винаги!! :)
Хубав ден!