събота, 6 юли 2019 г.

Ода за бастуна



Бастунът като голям размахващ показалец

Виждали сте го , нали? Бастунът като продължение на показалеца, при това назидателно размахан  –  към коли, тийнейджъри, деца, кучета. Обикновено е в ръцете на разгневен дядо, а може и баба.

Бастунът като бухалка

Това явление, аз лично съм го гледала само в мрежата или на кино. Бастунът като бухалка обикновено е в ръцете черна пантера, маскирана като немощна старица, която безмилостно наказва злосторника, дръзнал да препречи  пътя й - пък бил той и здравеняк  или пък с мощна кола( а обикновено и двете).
В родината не съм го наблюдавала, навярно заради патриархални и други задръжки. Но знае ли се…

Бастунът като „ Сезам, отвори се!“

Бастунът като „ Сезам, отвори се“ е средство за задържане и принудително повторно отваряне на трамвайна или автобусна врата, която е хлопнала бездушно  току пред носа на запъхтян дядо.
Наблюдавано нееднократно!

Бастунът като афродизиак

Е, това е днешния ми подарък! Невиждано друг път. Бастунът като афродизиак  ме изненада в трамвая. Появи се изотзад, от седнал зад гърба ми палав дядо, който през краката ми  се закачаше със седнала пред мен баба. Въздействие- мигновено . Бабата скочи и го обсипа с целувки. Не знам дали е имало предистория, но задръжки нямаше!

Бастунът като чадъра на Мери Попинз

Такъв ще е моят...като порасна!

Весел юли, приятели!

Няма коментари: