неделя, 4 ноември 2018 г.

Life is beautiful


Когато след поредния Хелоуински купон се събудиш не от обичайното чуруликане на птички, а от  весели цигански песни, свирни и закачки на санираща съвсем наблизо бригада и в  един момент  чуеш солистът да пее и рок, и рап на английски и то доста добре, се замисляш за какво ли не-  или че за някои трудът очевидно е песен, или че са си сбъркали  професията по неволя или етнос, но най- вече за това, колко е хубава есента тази година и колко  би бил хубав светът с повече щастливи и волни хора в него.


1 коментар:

Nira Shalom каза...

Искам да споделя моето прекрасно свидетелство за това как върнах съпруга си от живота си назад, искам да кажа на хората в света, че има истинско правописно колелце онлайн и е силно и истинско Името му е Баба Уол Уайзман, той помага аз наскоро събрах връзката си с моя съпруг, който ме изхвърли. Когато се свързах с Уайзман, той подаде любовна магия за мен и моят съпруг, който ми каза, че няма нищо общо с мен, отново ми се обади и започна да ме моли. На всеки, който чете тази статия и се нуждае от помощ, Wiseman може да предлага и всякакви видове помощ като обединяване на брак и взаимоотношения, лекуване на всички видове болести, съдебни дела, магии за бременност, сега сме много доволни от нашата собствена. Уайзман го кара да осъзнава колко много обичаме и се нуждаем един от друг. Този човек е истински и добър. Той също така може да ви помогне да поправите счупените си взаимоотношения. Имах съпруга си отново! Това беше чудо! Не се консултирайте с брак и се справяме много добре в нашия любовен живот. Свържете се с този велик човек, ако имате някакъв проблем с трайно решение
чрез имейл: babawalewiseman01@gmail.com
WhatsApp: +2348129806153